Att åka buss.

Jag är ett bussbarn. Dvs jag har åkt mycket buss eftersom jag är uppvuxen i ett litet, litet samhälle där det inte finns så mycket att göra. Ville man ha ngn action fick man alltså åka någon annanstans - med buss. Well, nu är jag åter ett bussbarn och det gör mig inget. Jag tycker att det är skönt att åka buss. Man slipper koncentrera sig på att köra bil och man kan sova eller läsa eller sms:a eller prata i telefon - very good! MEN (som Tony säger) vad jag inte gillar är människor. Eller det lät kanske lite hårt, vad jag inte gillar är jobbiga männisor. T.ex vissa av de gymnasieelever som åker med bussen. DOM LÅTER!!! Klockan sju på morgonen så härmar man inte hur en bil låter när man gasar i en kurva - DÅ ÄR MAN TYST! Men, neeeeejdå, inte på min buss inte! GAH! Det finns ju dock en lösning på detta bekymmer - MP3-spelaren!

Mitt enda problem just nu är dock att jag inte hittar laddaren! Nejdå, det är inte alls irriterande.



Kommentarer
Postat av: Sanna

Det är mer effektivt att slå dom! :P

2010-01-22 @ 11:17:51
Postat av: Jeanette

Håller med du, men försöker hålla tyst om det. Känns lite tantvarning när man irriterar sig på den yngre generationen:)

2010-01-22 @ 14:02:21
Postat av: Tobias Thuresson

Fast dagens ungdom är faktiskt miffon. Tyvärr. Jorden kanske inte går under 2012 men när de väl hamnar vid makten gör den nog iallafall det. Framtidens pensionärer (oss... snyft) bäva månde.

2010-01-23 @ 01:05:33
Postat av: Sandra

Hoho.. så detkan bli!? För min del är det ju inga problem.. :) kan "stänga" av så det blir dötyst ..hehe.. /Trevlig helg!

2010-01-23 @ 09:45:13
URL: http://ikeaismyworld.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0