Lek med barn är ingen lek.

Puh, har i ca en timme nu lekt med en busig 7-åring och en lite mindre busig 9-åring  (är det rätt mamma JDR?) i snön. Pulsat runt, gjort snöänglar, byggt igloosar och busat. Nu är jag varm, blöt och trött. Det är banne mig ingen lek att leka med barn. :) Dock ett mycket trevlig besök av familjen DR.

Sen har jag fått oväntat besök idag med. Jag satt i soffan och stickade när det ringde på dörren. Med håret på ända, gröna mysbyxor och tassalätter på fötterna gick jag tveksamt och öppnade. Där står Sambos mamma och syster glada och pigga. De skulle överraska mig med ett för tidigt gratulerande på födelsedagen! Mycket trevligt! Tur att vi städade igår bara ;)
Nu är det dusch och mys som gäller resten av dagen.... och ikväll blir det kärleksmiddag! <3

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Rätt uppfattat:) Hoppas middagen blev bra, själv fick jag ett nummer av Runnersworld. Vet inte om det var en pik???

2010-02-15 @ 06:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0