The Ark och parenteserna.

Igår kom jag hem från jobbet, tog en raggardusch (d.v.s sprutade på lite parfym över ev. svettlukter) och sedan drog jag och Sambo till Liseberg. Fantastiska och underbara The Ark skulle nämligen spela där. Vi hade en jättekul kväll och The Ark var naturligtvis lika bra som alltid och Sambo vann en bautatoblerone (jag vann som vanligt ingenting och inte ett endaste litet mjukisdjur kunde jag fiska upp).
Trots min totala otur i spel så var vi nöjda och glada när vi åkte hem. 23.30 la vi oss i sängen och ställde klockan på 05.15....
Prick kl. 05.15 i morse så anlände mor och far hit till oss. Vi hade nämligen lovat att skjutsa dem till flygplatsen. Pappas födelsedagsresa, som kändes så avlägsen i februari, skulle äntligen gå av stapeln. När jag gick upp i morse så kände jag mig så trött. Jag kommer inte att kunna vara vaken hela dagen, tänkte jag och började fundera på om jag kunde sova en stund på jobbet innan ridningen ikväll. Då kände jag mig lite gammal. Jag pallar inte en natts dålig sömn utan försöker planera in en liten tupplur under dagen. Jaja, jag kommer antagligen inte att ta en tupplur utan istället somna på hästen, trilla av och inte märka det utan bara ligga kvar i böset och sova.


Vi får väl se hur länge jag håller mig vaken idag! :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja det är väl tragisk vad gammal å trött man blir så snabbt;P Känner mycket väl igen syndromen, haha! Det blir ett par dagars vila för mig efter att ha haft lång "natt" med party party, är det bara vi eller?!

Kram

2010-08-19 @ 10:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0