Nu minsann!

Idag blev planteringsbordet färdigt och jag har planterat blommor så jorden har sprutat!

Först var vi ju dock tvungna att städa vilket var dötrist men sen fick man gå ut i solen och bli lite glad. Vi har också varit långt ute på landet och beställt en gammal järnkamin. Den kommer att bli så fin i vårt lilla hus. Han som fixade kaminerna hade 5 st highland kettle kor, varav en bautatjur. Han var skitstor och lite läskig men enligt hans husbonde så var han snäll.
Jaja, så här har jag haft det idag!!
Det omtalade Bordet
Da table!
Igen, fast med mina fina redskap.
Bubblan kollar läget, allt ok, rapporterar hon.
Förberedelse.
Blommor i balja.
Blommor i kopp.

Kommentarer
Postat av: Ammi

Vilket fint och bra bord du har gjort, och fina grejor till. Planteringen var verkligen vacker, nu får du njuta av blommorna. bubblan är ju en liten blomma också. Nu har hela familjen tittat, Kram

2010-04-11 @ 20:58:37
Postat av: Andreas

Vad du är duktig Pessan! Men hur kan du inte lyckas med dina snygga rosa jobbarbyxor... :)

2010-04-11 @ 21:38:51
Postat av: Kicki

Vart har du de fina redskapen med blommor på? ;P

2010-04-11 @ 22:42:04
URL: http://charmcama.blogg.se/
Postat av: Sanna

Va mysigt'! :)Jag vill också ha ledigt o va ute i solen!!

2010-04-12 @ 07:10:52
Postat av: Malin

Jag vill ox ha!!!



jättefint gumman, verkligen ett prima planteringsbord, älskar alla krokar på sidorna!

Rosa å fint ox;)



Det är inte så att du har vägarna förbi aneby på söndag va?

Vi har träningsläger på lördagen å på söndagen har vi klubbmästerskap å vi/jag saknar din domarexpertis;P

Kramiz!

2010-04-12 @ 18:39:38
URL: http://loveshinealight.blogg.se/
Postat av: Anette

Önskas några gamla lerkrukor att planera i så finns det. Tjoa bara till, men dröj inte för länge. Kan finnas risk att de kastas annars.

2010-04-17 @ 19:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0