Bra beslut.

Jag har många gånger ifrågasatt vårt (mitt) beslut att inte ha vår katt Bubblan i sängen. När vi går och lägger oss så stänger vi dörren och Bubblan går och lägger sig i sin fåtölj. Det var fruktansvärt de första nätterna när hon jamade så ynkligt utanför dörren... speciellt när hon var så liten och söt! MEN idag är jag väldigt glad att vi (jag) tog det beslutet. Idag hade nämligen Bubblan med sig en fästing in!!! Den hade inte satt sig på henne utan kröp omkring glatt i pälsen när jag råkade hittade den. BLÄÄÄÄÄÄ! Alltså, jag gillar inte spindlar och insekter men jag klarar av dem om jag måste... men fästingar.. hu! De är äckligast av alla!! De är så små och kan krypa runt på kroppen utan att man märker det och sätta sig var som helst och äta på mig!! NEJ! Äckelpäckel!

Summa-summarum: Glad över vårt (mitt) beslut! :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Fast de är ganska äckliga om de har satt sig o blivit sådär riktigt tjocka också. :P

2010-04-08 @ 09:20:24
Postat av: Ammi

usch , ja det var ett bra beslut och sån tur att du hittade den. Sannas kommentar är äcklig också , haha!

Kram

2010-04-08 @ 19:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0