Världens elakaste människa.

Ja, jag kände mig som världens elakaste människa igår när Bubblan blev utvisad från sovrummet. Jag har ju bestämt att hon inte ska sova i sängen men kära Sambo har svårt att vara sträng och säga till Bubblan när hon hoppar upp. Så då blev det så att hon fick sova i vardagsrummet. Länge låg jag och lyssnade och tänkte att snart börjar hon jama....men inget jamade uppstod...och helt plötsligt sov jag. I morse när jag kom ut från sovrummet så räknade jag med att mötas av en ivrig Bubbla men hon låg och sov på fotpallen... helt i godan ro. Sen blev det dock fart på henne och leksaksråttan blev jagad fram och tillbaks i hallen.

Det är härligt att ha en liten Bubbla hemma! :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha, Bubblor är superbra!! :)

2009-09-29 @ 19:22:09
URL: http://minxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0