Vad gör Himlagrisen på en lördag?

Jo, hon går upp kl 9, tar på sig springkläderna och går ut och kör intervallträning till hon nästan kräks... :) Man måste ju ta ut sig ordentligt när man ändå håller på. Intervallträningen gick ut på att springa full rulle i 30 sek, sedan vila i 90 sek. Jag upprepade detta 10 ggr fast jag fuskade på den sista (jag anpassade min sista rush så att det blev i nerförsbacke....oooops). Rusherna blev nog sämre och sämre för varje gång men jag genomförde dem och det är bra för mig. Eftersom det inte blev så mycket "ihållande" joggande så tänkte jag att jag skulle jogga hem när jag gjort min intervallträning. Jag började jogga hemåt och det kändes okej men sen helt plötsligt gav bara benen upp - jag kunde inte springa en meter framåt. All energi bara försvann och den sista korta biten hem lunkade jag - långsamt. Jaja, jag är iaf nöjd med min prestation.

Efter all denna motion åt jag och Sambo frukost och sedan bar det iväg för att titta på badrumsmattor. Usch, vad jobbigt det är att bestämma sånt!

Sen fikade vi på stan. Satt i solen vid ån och njöt av min chokladboll och kaffe med massa mjölk i. Sen strosade vi runt lite och handlade en del småsaker OCH jag köpte min första julklapp!  :) Haha, I löv to handla julklappar!

Nu är det mys som gäller!!

Fårtofflor på alltså!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha, fan va du är duktig! :)

Jag har också kollat in ett par julklappar nu, det är kul att planera! :D

2009-09-20 @ 10:35:16
URL: http://minxx.blogg.se/
Postat av: Soffan

Duktigt av dig! Intervallträning är ju sjukt jobbigt, OCH svettigt haha..

Första julklappen, mycket bra jobbat ;)

2009-09-20 @ 14:14:25
URL: http://www.metrobloggen.se/asoffanpov
Postat av: Kicki

Vet du vad... jag har också köpt min första julklapp. Det gjordes i juli och den är dessutom till DIG! ;P

2009-09-20 @ 21:09:17
URL: http://charmcama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0