Söndag.

Fattar inte hur helgen kan gå så här fort?

Helt otroligt!

Idag har delar av familjen varit här på en snabbvisit. Fick sms av mamma i tordags där hon skrev typ:

"Vi måste handa lister på Byggmax i Borås. Vi kommer ca 13.00. Vi äter gärna pasta med ngt enkelt till. Pussokram mams"

Jaha, så lätt är det alltså att bjuda in sig på lunch någonstans. Så vi fixade väl makaroner och korv till lilla familjen, de var så nöjda och glada för det! :) Det är så roligt när de kommer på besök.

Nu ska jag äta och ladda inför ridningen, tyvärr är min ridkompis sjuk idag och det är TRÅKIGT men jag får väl försöka klara mig ändå!


Kommentarer
Postat av: Ammi

haha du är för rolig! Ja, det var gott med mat och kaffe fick vi minsann också. Kul att ses!! Kram

2009-09-13 @ 21:15:39
Postat av: Sanna

Haha!! typiskt mamma!!

2009-09-14 @ 08:25:48
URL: http://minxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0