Fyndkväll!

Vilka fynd jag gjorde igår alltså!

Det var Intersportkväll med massa bra erbjudande och jag behövde nya långa träningsbyxor. Well, att hitta bra långa träningsbyxor är svårt för mig eftersom de nästan alltid är för långa (jag är liksom rund upptill och har korta ben). Därför letar jag efter byxor med dragsko där nere och gärna även i midjan. Några såna hittade jag dock inte MEN däremot ett par helt "vanliga" byxor som bara var lite, lite långa! :) Inte nog med att jag hittade ett par byxor som passade - de kostade bara 200 kr och det var Reebok - gött, tänkte jag. Och DÅ hittade jag en vanlig svart träningströja (som verkar vara helt omöjligt att hitta ibland) för 125 kr!! Även det Reebok, så jag snålade till det och köpte två. Alltså, träningsbyxor och två tröjor för 450 kr!!! Ni förstår ju att denna sensation var värd ett blogginlägg. :)


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Och detta fyndtillfälle missade jag till förmån för en löptur på Kransmossen!!

2009-09-30 @ 12:53:05
Postat av: Sanna

Haha, vilka kap!!

2009-09-30 @ 18:39:07
URL: http://minxx.blogg.se/
Postat av: ämmah

fattar inte hur du kunde hitta nåt, vi gick runt där och letade lite, men icke. spanade på skorna som fanns på flyern vi fick på mailen och de fanns ju såklart i min storlek. inte! typiskt :P

2009-09-30 @ 18:59:57
URL: http://slemmah.wordpress.com
Postat av: Sofia

Samma här!! ;) fast inte dubbelt up men brallor och linne.. nice med utförsääljning!

2009-09-30 @ 20:44:38
URL: http://www.metrobloggen.se/asoffanpov

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0