Bolt.

Oh yeah, nu har jag varit ute på ännu en löprunda (alltså långsam jogging). Men guess what?!! Jag har slagit rekord!! Precis som Bolt, eller okej inte precis som men jag har iaf slagit mig själv. Jag har sprungit 16 minuter utan att stanna!!!! Det är som att slå värlsrekord för mig!! Jag förstår att det kan låta futtigt men jag avskyr att springa och brukar bara orka springa 5 minuter, gå i 3 minuter, spinga 4 minuter, gå o 2 minuter o.s.v. Så att ha sprungit i 16 minuter utan stopp är fantastiskt för mig och att jag dessutom efter en kort paus fortsatte att springa, gå, springa, gå, springa gå är ännu bättre. Jag är mycket stolt över mig själv idag!

Nu är det frukost och dusch som väntar och sedan beger vi oss till IKEA för att köpa saker till Bubblan.  Det enda som känns lite jobbigt med Bubblan är att hon kommer att ha sin "plats" på samma ställe som Lilla Grå. Det gör fortfarande ont i hjärtat när jag tänker på henne och hon fattas mig. Och jag vet att det låter jättetöntigt men jag vill inte att Lilla Grå ska titta ner  på oss från sitt lilla kaninmoln och tänka att vi försöker ersätta henne. I vilket fall som helst så skulle det vara omöjligt. Det går faktiskt inte att ersätta Lilla Grå med någon eller något annat! Fråga vem som helst som träffade henne, hon gjorde intryck på alla... min lilla morris.

Usch, va jobbigt och känslosamt det blev nu. Nu får jag rycka upp mig och gå och käka lite.

Hej på er!

Kommentarer
Postat av: Leia

Duktig du är, jag klarar knappt en minut.

2009-09-12 @ 11:17:07
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Sanna

Duktigt att springa!! :)



Men hon kommer aldrig att ersätta Morrisen, för de kommer va två helt olika personligheter o du har inte skaffat henne för att glömma lilla grå, o om jag förstår det så gör hon det också. För hon va banne mig ingen dum kanin!

2009-09-12 @ 11:47:02
Postat av: Sofia

Duktigt jobbat! Jag hatade att jogga förut och tyckte att 10 minuter var hemskt. Men så blir det 15 och sen 20 och sen minns man inte hur man kunde tycka att det var så tufft. Så bra jobbat!



Hoppas ni hittar nåt kul på IKEA till lilla skruttkatten.. nu ska jag leka lite med min skrutt! :)

2009-09-12 @ 11:47:33
URL: http://www.metrobloggen.se/asoffanpov
Postat av: Jeanette

bra! då sprang du åt mig också. Även om Bubblan är grå kan hon aldrig ersätta lilla Grå! De är ju inte ens samma art.

2009-09-12 @ 14:11:07
Postat av: Ammi

Vad du är duktig, kommer vi att känna igen dig i morgon? Ha, ha!

Nej ingen kan ersätta Lilla Grå , hon är den enda kanin som morrat åt mig. Jag skrattar än när jag tänker på det. Ha ha! Hon var så söt!Kram

2009-09-12 @ 14:53:12
Postat av: Leia

Tack visst är han!



Jo, det är klart att man blir bättre ju mer man håller på med det. =)

2009-09-12 @ 17:15:31
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: ämmah

det är ju skitduktigt! långt mycket mer än vad en annan pallar :D

2009-09-12 @ 20:10:13
URL: http://slemmah.wordpress.com
Postat av: ämmah

det är borås fotoklubb och studiefrämjandet som anordnar. det var faktiskt kul att vara med! och klurigt :) temat på den bilden var flydda tider. i övrigt var det bland annat: blick, sur, förfallen, elände...

2009-09-13 @ 10:09:36
URL: http://slemmah.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0