Toalettdyk.

En kattunge är en outsinlig källa till skratt. Idag när vi satt och kollade på idol hör vi ett konstigt ljud, ett litet mjau och ett plask från toaletten. Japp, då hade Bubblan tagit sig ett dopp i toaletten. Lite förskräckt stod hon på golvet (som för övrigt var väldigt blött efter plumset) och tittade på oss med sin stora kattögon. Hon är oförskämt bra på att se oskyldig ut lilla Bubblan :) Vi fick iaf ta fram handduk och alla vi tre tillsammans lyckades få henne torr ganska snabbt, sen somnade hon gott i soffan, trött efter dagens eskapad.

Idag är det dubbellektion på ridningen. Förstår inte hur detta ska gå, känner mig supernervös inför detta. Kommer att ha bajsmycke träningsvärk imån. Hoppas att det går bra! Heja mig! (ibland måste jag peppa mig själv lite!)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Glömt att skriva kommentar om lilla bubblan, guuud vad söt hon är man bara dör ;) Underbar! Haha dom är inte kloka när dom är så små, ska verkligen testa allt! :)

2009-10-04 @ 16:57:09
URL: http://www.metrobloggen.se/asoffanpov
Postat av: Sanna

HAHAHA!!!

2009-10-04 @ 21:52:33
URL: http://minxx.blogg.se/
Postat av: Sambo

Hon är för rolig lilla Bubblan... Undrar just varför hon är så intresserad av badrummet? Badkaret har hon ju också varit nere i pga sin nyfikenhet fast då hade hon isf tur för då var det tomt... :)

2009-10-05 @ 07:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0