Sexbutik och frisör.

När jag åker till jobbet så cyklar jag förbi en erotikbutik. Nu kanske ni tror att jag bor i värsta slummen men så är inte fallet. Sexbutiken ligger lite malplacerad mellan ett äldreboende (kanske många bra kunder?) och Per-Arturs hårsalong. Häromdagen när jag cyklade förbi så kom det ut en gammal gubbe (alltså typ 70 år) 
och (antagligen) butiksägaren. De går fram till en liten bil och den gamle mannen sätter sig i bilen. Sedan går butiksägaren och ställer sig en bit bakom bilen och börjar vinka och guida ut den gamle mannen från parkeringen. Mannen var alltså så gammal att han inte kunde se tillräckligt bra för att backa ut från parkeringen men köpa sexsaker det kunde han minsann!! När mannen backat ut vinkar ägaren glatt till mannen och går in till sin lila butik igen.

Snipp, snapp, ku..eh snut så var sagan slut...

Kommentarer
Postat av: Sanna

HAHA! Snuskgubbe!

2009-10-06 @ 20:38:37
URL: http://minxx.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hahaha...

2009-10-06 @ 22:12:02
URL: http://www.metrobloggen.se/asoffanpov

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0