Lördag.

Tjohooo! Lördag idag och ikväll är det fest. Har redan hunnit med så mycket att jag inte riktigt vet hur jag ska orka partaja men det ordnar väl sig... Jag har packat en flyttlåda, vi har städat, jag har gått en lång promenad, samtidigt som vi/jag har tvättat och lekt med katten! :)

Herregud, va duktig jag är ibland alltså! ;)

Nu ligger Bubblan på musmattan med blickan fastnaglad på mina händer som flyger (hrm) över tangentbordet! Jag inväntar en attack... :)

Nu blir det dusch och sedan mat - mums!


Kommentarer
Postat av: ämmah

det var värst vad du hunnit med! duktig :) klart du orkar partaja, det ordnar sig alltid :D



ses sen!

2009-10-24 @ 15:39:28
URL: http://slemmah.wordpress.com
Postat av: Sanna

Haha, bubblis börjar ju se ut som en kattt nu, ingen kattbebis!!!

2009-10-24 @ 18:31:25
Postat av: Malin

Åh Bubblan e ju såå grymt sööt!!

hoppas du har det bra gums!

kram!

2009-10-27 @ 23:05:50
URL: http://loveshinealight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0