Gbg.

Idag gick jag upp kl 07.45 för att åka till Gbg kl 08.54... Zzzzz....

Well, Sambo gick så snällt upp och skulle skjutsa mig till stationen MEN vet ni vad som hände?? När vi står i en stor vägkorsning och väntar på grönt ljus - BANG! - så krockar TRE bilar mitt framför ögonen på oss. Jag hoppar ut ur bilen med puls 200 och ont i magen. En man har redan hunnit fram och ringer 112 så jag skyndar fram till bilhögen. Två bilar är helt smaschade och en lite tillbucklad där bak, i den ena bilen sitter 2 personer som inte kommer ut men alla verkar "okej", inget blod eller benpipor som sticker ut iaf. Fy fasiken va otäckt det var!! Vi väntade till räddningspersonalen kom (vilket gick extremt fort) och sen fortsatte vi vår färd till stationen, något skakade. Jag hann med mitt tåg men shit va skakis jag var under resan till Gbg - hua!

Väl i Götet så träffade jag lillasyster och vi gick på shoppingtur. Det var som vanligt mycket roligt och mysigt och vi åt god lunch på vårt favvoställe. Jag ville bestämt gå till Monki för att jag har sett så mycket fina kläder därifrån i tidningar och så. Men när vi kom dit var det så rörigt och jobbigt att lillasyster diskret viskar "Det känns som om vi har kommit till något hemligt smurfland", så då gick vi därifrån.

Nu är jag hemma igen och jag och Bubblan surfar och bloggar lite. Snart blir det bad och sedan mys i soffan - skööööön lördagkväll, alltså!

Tooodeeeeeels!

Kommentarer
Postat av: Ammi

oj,oj, oj, vilken början på dagen, tur att det inte var ni och tur att det gick bra för de inblandade.



Och sen var det ju bara mysigt och roligt som tur var. Du har gjort dig förtjänt av ett skönt bad./kram

2009-10-17 @ 18:39:38
Postat av: Sanna

Haha! Jag slår vad om att det ä ett hemligt smurflans på natten!! :P

2009-10-17 @ 18:59:53
URL: http://minxx.blogg.se/
Postat av: ämmah

jag fick precis samma känsla när jag gick in på Monki förra helgen. det var liksom svårt att ID:a att det var en klädesaffär... så vi vände också lika fort igen...

2009-10-18 @ 11:42:40
URL: http://slemmah.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0