Fröken Präktig.

Nej! Katten ska inte sova i vår säng, tyckte jag bestämt när lilla Bubblan kom in i våra liv. Jag hade läst (naturligtvis) att det är bra för "andningsorganen" att få en paus eftersom de måste jobba mer när det är massa päls och bös i luften hela tiden. Ytterligare en anledning var att när en katt är ute så vet man inte vad de gör. De kan gå i kobajs eller hundkiss och äta råttor och sen kommer de och gosar ner sig i våra lakan = bläää!

MEN (som Tony Irving säger) vad Fröken Präktig inte hade tänkt på är att det är väldigt mysigt att ha en liten Bubblan i sängen när Sambo är bortrest. Så där låg jag igår, ensam i min stora säng, drömmarna blandas med rädsla...öh..oj, förlåt kom visst in på ett sidospår. Ja, iaf så låg jag där och kände mig ensam och visste att utanför stod en underbart söt (och varm) liten kattunge med stora bedjande ögon...

ÅNGRADE JAG MIG DÅ????

Ja, lite...


Kommentarer
Postat av: Sanna

haha, har du ingen karaktär? ;)

2009-10-20 @ 08:39:54
URL: http://minxx.blogg.se/
Postat av: Ammi

Men hon fick väl inte sova i sängen, utan bara hälsa på lite, eller??????????

2009-10-20 @ 19:58:06
Postat av: Jeanette

Fick hon sova i sängen då? Sumo sov alltid i vår säng det är jättemysigt när andra hälften är borta!

2009-10-21 @ 18:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0