Creme Brulee

Glömde ju att berätta att jag åt creme brulee igår för första gången i mitt liv. Åh, va gott det var! Ett hårt knäckigt täcke med en mjuk kolasmakande moja under - mmmm....

Det blev ju förstås lite sött men det hade minsann de i köket tänkt på för till creme bruleen serverades björnbär med sprit och mynta på... Alltså lite creme brulee - lite spritbjönrbär - creme brulee - spritbär - creme brulee - spritbär...o.s.v... det funkade finfint!

Så fr.o.m nu är det creme brulee som gäller!!

 

 


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Creme brulé ät gott fast jag avstår spritbären:)

2009-10-02 @ 17:23:18
Postat av: sanna

Haha, jag har alltid trott att det skulle smaka geléigt o äckligt vaniljigt typ... :P

2009-10-02 @ 20:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0