Aouch.

Usch, det där tråkliga corepasset som jag inte berättade om var iaf effektivt för magen. Har sån jävla träningsvärk att jag inte vet hur jag ska sitta för att det inte ska göra ont. Men, tänker jag, då gjorde det ju ngn nytta. Tråkigt men effektivt liksom...

Idag är Sambo inte hemma och jag håller på att tvätta och gissa vad? Tvättmedlet är snart slut. JAG HATAR NÄR DET BLIR SÅ! Det är så jävla pissigt att behöva krypa ut mysisarna, göra sig "anständig" och gå och köpa tvättmedel.

Jaja, jag kan ju också meddela att jag har blivi lite beroende av tradera. Det är så himla spännande med auktioner! :) Än så länge har jag mest köpt knappar för typ 12 kr och sådär men om jag inte passar mig är jag snart ruinerad. Då får alla i min familj knappar i julklapp.

Nä, det är väl bäst att käka lite frukost så att jag kan gå och köpa tvättmedel...grrr...

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Man kan faktiskt köpa tvättmedel i mysbyxorna!!

2009-10-31 @ 11:10:11
Postat av: ämmah

core? tråkigt? näää. det är ju asbra! heja core :) fast du har rätt - man känner av det efteråt! mycket nyttig träning :) eller ja... den mesta träningen är väl nyttig. det var ju intelligent sagt. :D

2009-10-31 @ 13:36:13
URL: http://slemmah.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0