Galet!

Det här är helt sjukt! Jag hinner ingenting nu för tiden!

Jag har inte hunnit berätta om min mysiga helg med systrarna, jag har inte hunnit berätta att Bubblan har varit uta och spatserat på fönsterblecket (på 3:e vån), jag har inte hunnit berätta om den roliga glasfiguren på Liseberg som föreställde en penis med en otroligt stor pung, jag har inte hunnit berätta att jag trodde att jag såg en rumpnisse, jag har inte hunnit berätta om min dag idag som har bestått av cykling i spöregn, 5 besök, icke-fungerande datasystem, cykling i spöregn igen, löpträning, styrelsemöte, cykling inte i spöregn och utmattning framför datorn.

Så... några frågor på detta?

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Rumpnisse??? Var då???

2009-11-19 @ 06:27:49
Postat av: Sanna

Tyckte du sammanfattade det hela ganska bra. :P haha!

2009-11-19 @ 06:41:49
URL: http://minxx.blogg.se/
Postat av: Sambo

...hur går det med packningen...? ;)

2009-11-19 @ 22:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0