Bilfärd med Bubblan.

Snart bär det av hem till päronen och Bubblan ska med hon också. Ska bli spännande att se hur hon klara en 2 timmar lång bilfärd men hon har ju gjort det innan så jag hoppas att det blir problemfritt! Förra gången bajsade hon iofs i buren vilket inte var någon höjdare alls... höll på att kräkas av lukten... men, som sagt, jag hoppas på problemfritt!

Ikväll ska jag till det stora konserthuset i den lilla byn och lyssna på skönsång. Jag vet inte riktigt vad det blir för slags sång men jag utgår från att det blir bra. På söndag är det ju fars dag och då får vi fira pappsen hela dagen lång! Finfina presenter ska han få minsann!

Jag återkommer med rapport om det uppstår några bajssituationer på vägen hem.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Preparera med handdukar och hushållspapper i bilen så ni kan avlägsna det illaluktande! Och köp in ett doftspray.

2009-11-07 @ 10:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0