Reunion

Håhåjaja, igår var det minsann reunion för alla Furulidare som gick ut nian för 10 år sedan!

Jag var nervös innan, tänkte att alla kanske blivit stela och konstiga och inte ville prata med mig.. MEN så var det inte. Vår klass träffades hos min kompis IZ innan själva middagen och där var det ju helt klart roligast. Gamla minnen drogs upp, vem som var kär i vem, gamla lärare diskuterades och vad bodde man nu och vad jobbade man med... Mycket att diskutera med många. Tror att jag berättade 15 ggr vad jag jobbar med nu... :P

Det var iaf kul att träffa min gamla klasskamrater igen och det blev mycket skratt under kvällen. Vissa hade förändrats rätt mycket, andra inte, vissa blev kalasfulla andra var nykterister.... Jag är nöjd, det blev över förväntan och som sagt mycket prat och skratt under kvällen... Skippade dock efterfesten, jag kände mig så glad och nöjd när jag gick hem och ville inte förstöra den känslan (sen var jag helt slut men det tar emot att erkänna att man inte orkar vara uppe till längre än 01.30).

Nu är det strax hoppning med hästen!  Jippijey! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0