Pinkie.

Jag har rosa hår. Det är så fint! :) Hela håret är inte rosa alltså men igår var jag hos min kära syster som först klippte pch slingade mitt hår och sedan gjorde en knallrosa slinga! Hihi...Ska försöka få fram en bild på den snart..

Igår var jag som sagt hos lillasyster. Vi hade så roligt. Vi åt god mat på pick-nickfilt i hennes trädgård, vi grejade med hemliga saker till mors dag, hon klippte och färgade mitt hår, hon spillde rosa färg på sitt golv och i panik kastade hon sig efter klorinflaskan, jag råkade göra en klorinsjö på hennes golv (men färgen gick bort), jag råkade gå i klorinsjön, vi bakade dumlekakor, hon stängde igen kylskåpet så att yoghurten klämdes och det spruttade yoghurt i halva kylen, vi rengjorde hennes kyl och vi lyssnade på Hjalle och Heavy....allt detta och mycket mer gjorde under mycket fniss och skrattattacker.

När jag gick och la mig luktade mina fossingar som Stadsparksbadet. Jag säger till min sambo att lukta på dem (det är ju inte varje dag mina fötter luktar klorin liksom), han böjer sig fram och luktar och säger sedan "Uuuää, tåfis!". Vadå tåfis? Dom luktar ju klorin! Men tydligen så har min sambo inget luktsinne!

Nu ska jag gå runt och mysa och sedan ska vi göra klart vårt fotoalbum från Australien...som vi var i 2007..... På tiden? Va vad menar ni? ;)


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ser fram emot att se det rosa!! Ni verkar ju iaf haft kul.

2009-05-22 @ 17:12:25
Postat av: Anonym

HAHAHA, ja, det var det roligaste på länge!!:P

2009-05-23 @ 19:54:17
Postat av: A

Men dom luktade tåfis...o lite klorin... :)

2009-05-23 @ 21:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0