Förnimmelse av sommar.

Ja, det var just det jag fick idag. Jag vet inte vad det var, kanske en lukt men något påminde mig om sommaren. Kanske var det mer än en förnimmelse eftersom det lyckades avbryta mina tankar på hur fruktansvärt jobbigt det är att cykla i uppförsbackar när man har himmelochpankaketräningsvärk i låren. Men, sommarkänslan tittade fram i några sekunder.

Idag är min första "lediga" eftermiddag på jag vet inte hur länge. De senaste veckorna har varit helt galna, jag har tränat, varit på möte, sjungit, varit på möte, tränat, utfört diverse inhandlingsuppdrag, tränat, haft gympaavslutning m.m. Dessutom inte en "ledig" helg så långt ögat kan nå bakåt i almanackan.

Idag har jag njutit av min eftermiddag på följande sätt:

16.45 - kommer hem.
16.50 - läser bok, liggandes i solen, i soffan
17.30 - Sambo kommer hem och vi hinner prata med varandra
17.45 - Åker till Helen för att få massage (hon är grym, vill ni ha nummer så fråga!)
18.00 - Får underbar massage
18.40 - Underbara massagen slut
18.45 - Handlar
19.30 - Lagar mat i lugn och ro
20.00 - Äter mat i lugn och ro och tittar på dålig TV
20.41 - Bloggar.

That´s it for today... Resten av kvällen ska jag bara greja lite och ta det lugnt - SKÖÖÖÖÖNT!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Låter skönt, hoppas du hann stressa ner lite då. haha!!

2009-05-11 @ 20:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0