Big Comedy och Loppis.

Igår var jag och vänner på Big Comedy. Glans och Batra regerar! Det är så roliga! Mede var en stor besvikelse och de andra var helt okej. Kvällen forsatte med hämtpizza hemma hos oss och vilda diskussioner om tja... allt!

00.30 gick vi och la oss. 06.00 ringde klockan.....zzzzz....

08.15 var vi i Jönköping för att tjäna lite pengar på Loppis. Det gick rätt bra men en del människor är bara dumsnåla!

Nu är jag hemma hos päronen och myser. Har inte varit hurtig och promenarat mina steg så det känns jobbigt men jag har djävulskt ont i mina fötter så jag orkar inte. Ska försöka göra lite situps ikväll iaf.

Men nu... tjaa... mysa lite tror jag :)

Kommentarer
Postat av: Daniel

Kul med loppis men störande med snåla människor.. suck!!

2009-05-11 @ 12:41:05
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0