Min kanin är på sjukhus.

Min söta lilla ninis spenderar natten på Blå stjärnans djursjukhus. Hon har inte velat äta på ett par dagar så idag fick vi en tid för undersökning och sen fick jag inte ta med henne hem! Blev så lessen i hjärtat... Nu kan jag inte tänka på henne utan att vilja gråta. Det är så hemskt att se hennes tomma bur och det är alldeles tyst här hemma. Hela tiden intalar jag mig att hon är i trygga händer och att de är proffs, samtidigt ser jag henne sitta i ett hörn i en liten bur och andas fort och vara jätterädd! Usch, nu börjar jag gråta med... Fan!

Imorgon mellan kl 12-15 ska de ringa och berätta hur hon mår. Jag hoppas att hon får komma hem då...

Nu ska jag gråta mig till sömns... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0