Vem fan är Dahpne?

Sitter på balkongen och läser en skvallertidning. I skvallertidningen finns en del, ett helt uppslag fakstiskt, där en tjej som heter Daphne rapporterar vad hon har gjort i sitt spännande överklassliv.

För det första: Vem är hon?
För det andra: Vem bryr sig om vad hon har gör?
För det tredje: Vad är Dahpne för konstigt namn?
För det fjärde: Hur kan hon ha råd att köpa en rosa Louis Vuitton väska bara för att "jag inte kunde stå emot begäret"..

Inser att jag har ägnat ett helt inlägg åt något som jag egentligen inte bryr mig om... eller gör jag kanske det i smyg...eller är det den där väskan som stör mig mest?


Hm....

Oj, nu bränner Sambo något i köket. Bäst att kolla vad han håller på med så man får någon falukorv med stuvade makaroner! Fast han ropar smått hysteriskt att inget händer... hmm - igen.... :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha, du är bara avundsjuk på den rosa väskan! ;) O "ingenting" kan va farliga grejer! :P

2009-06-23 @ 18:56:34
Postat av: Sambo

...men det hände inget allvarligt. ;)

2009-06-23 @ 19:45:55
Postat av: Kicki

Var det inte Daphne som var med i Paradise Hotel?! ;)

2009-06-23 @ 19:59:53
URL: http://charmcama.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Säkert döpt av ett Scooby Doo fan!

2009-06-24 @ 08:27:13
Postat av: angela

roligt att se din blogg Jessica. Tänkte att man kanske skulle följa den men hur gör man då? Håller på och piffar upp min för att gå in i en ny fas och söker lite inspiration. Ha det så bra och grattis till husetr!!!kram Angela

2009-06-24 @ 11:34:58
Postat av: Malin

Jag vet mycket väl vem Daphne e, men vill inte skriva här vad jag tycker om henne;P



Hoppas ni snart snart snart snart får flytta in i huset!!! för jag vill se bilder!!!!

Kram!

2009-06-24 @ 17:29:48
URL: http://loveshinealight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0