Tuggummimannen.

Igår var jag och tränade på gymmet. När man är på ett och samma gym ett tag så känner man ju liksom igen en del människor. Igår var det en man i 50-årsålder som jag ser typ varje gång jag tränar. Antingen har vi samma vanor (vilket inte är troligt eftersom jag tränar sporadiskt och helt oregelbundet) eller så är han där jämt.

Den här mannen är i allafall speciell. Man behöver nämligen inte se honom för att veta att han är där, man känner det på lukten. Nu tänker ni säkert, uuuuuääää, äcklig svettlukt, men icke! Han luktar godis!! Japp, godis. Anledningen är att han alltid, ALLTID, tuggar något slags frukttuggummi. Spelar ingen roll om han springer på löpbandet eller tränar armar i en maskin så tuggar han frenetiskt på sitt tuggummi.

Jag skulle så gärna vilja fråga varför...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0