Tapas.

Mmm, ikväll har jag ätit tapas - massa tapas, det var så gott, så gott och nu är jag så mätt, så mätt.


Helgen gick så snabbt, alldeles för fort var det måndag.

Träffade ju bästa vännen i lördags och vi gick på stan hela dan och hade det bra och roligt. Sen var frågan om vi skulle gå ut och partaja eller stanna hemma och prata. Vi stannade naturligtvis hemma i våra mysisar och drack vin och pratade. Tråkigt, säger vissa, Aj lööv, säger jag. Vi grillade kyckling i två timmar men den blev ändå inte klar men vi åt den ändå, sen kollade vi på en dålig film samtidigt som vi åt och drack ännu mer vin. En lyckad kväll helt enkelt!

På söndagen sov vi tills vi vaknade, gick en promenad till båtarna (och jag hittade tillbaks igen!!!) åt frukost och sen fick vi överraskande nog besök. Av innehavaren till lägenheten vi lånade. Det var roligt men oväntat! Sen åkte vi in till stan och satt och myste på ett café och sen tog vi bussen åt skilda håll.

Jaa, det var väl min helg, något kortfattad men jag är så mätt att jag knappt orkar skriva så det får duga helt enkelt.

Tjipp och hej!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jag är fortfarande mätt!!

2009-06-09 @ 06:05:24
Postat av: Malin

Låter ju underbart säger jag!!

2009-06-09 @ 11:24:51
URL: http://loveshinealight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0