Postkodlotteriet.

Idag ringde Postkodlotteriet till mig. Jippie! Jag har vunnit flera miljoner, tänkte jag. Nope - 150 spänn...

Det var dessutom inte därför de ringde. De ringde för att pracka på mig mer lotter för att "just nu har du en väldigt bra vinstchans". Eh, jaha, hur vet dom det? Är inte dragningarna slumpmässiga?

Iaf så fick tjejen som sa "precis" säkert 25 gånger på dryg Stockholmsdialekt inte sålt en endaste liten lott. Vinner man inte mer än 150 kr så blir det liksom inget köpande. Då får de minsann komma med bättre erbjudanden... Vinner jag 3 miljoner så kanske jag köper en lott till...


Mmm, man får inte vara dum här i livet!

Kommentarer
Postat av: Malin

Håller med dig fullständigt!!

2009-06-18 @ 22:41:29
URL: http://loveshinealight.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Vi vinner flera miljoner på söndag!!

2009-06-19 @ 08:49:07
Postat av: Sanna

Haha, jag hade nöjt mig med typ... tjaaa, 75000 eller så för att köpa en lott:P

2009-06-19 @ 09:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0