Ingen fingertopp.

Sambo säger just något om att "så länge jag inte är dummare än jag ser ut så får jag väl vara glad".

Precis ska jag säga något halvelakt tillbaks typ "jag säger inget, så har jag ingenting sagt".

DÅ ger sig Gud in i leken och straffar mig.

Ooops, jag skar visst av en bit av min fingertopp.

Där ligger biten mellan brödskivorna och blodet sprutar och Gud skrattar.

Okej, okej, blodet kanske inte sprutade direkt men jag var iaf verkligen tvungen att sätta på ett plåster - ett rosa Hello Kitty plåster till och med.

Min tur fortsätter i oändlighet, eller kanske var detta bara ren klumpedunsighet från min sida. Jag är ganska klumpig i allmänhet och synnerhet. :)

Kommentarer
Postat av: Sambo

Det var tur att du hittade biten iaf.. ;-)

2009-06-28 @ 23:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0