Brumbrum

Ja, jag kör mycket bil i mitt jobb, alltså möter jag dagligen alla sorters trafikpuckon.

Det som irriterar mig mest är ändå att folk inte blinkar. Mest för att det är en sån oerhört lätt sak att göra, bara att peta till en spak och ÄNDÅ så är det så jävla svårt på nåt sätt!!

Igår stod jag och väntade i en korsning på att en bil skulle köra förbi. Då svänger helvetesbilen (naturligtvis utan att blinka)  i "min" korsning, vilket innebär att jag väntat i onödan. Jag blir så galen så jag vet inte vad jag ska göra!! Det jag vill göra är följande:

- Förvandla mig till hulken
- Springa ifatt bilen som inte blinkade
-MOSA bilen som inte blinkade
- Ta föraren i nackskinnet och vråla "HUR JÄVLA SVÅRT ÄR DET ATT FLYTTA VÄNSTERHANDEN TVÅ FUCKING CENTIMETER!"
- Spotta en stor loska på föraren
- Förvandla mig till mig igen
- Sätta mig i bilen och köra därifrån

Jag får ut mycket aggressioner i den här bloggen :)

Kommentarer
Postat av: Tobias Thuresson

Lugn och fin nu Jessica :-)

Dyker du upp på Svartåreunionen?

2009-06-04 @ 21:27:47
URL: http://toby-t.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0