Pinsamt, Himlagrisen!

Nu har jag och min lillasyster varit på bio - The Proposal. Mycket rolig film. Dock hann vi ju ställa till det för oss innan vi ens hade kommit in i salongen. Min syster köpte biljetter i tisdags. Bra, tänkte jag, bara att hämta ut i biomaten. MEN i torsdags fick lillasyster ett nytt VISA-kort och klipper sönder det gamla, med vilket hon har betalt våra biljetter. När vi drar det nya kortet i biomaten så händer det alltså ingenting. Som tur är så finns det supertrevlig personal som hjälper till. Vi får stå utanför salongen och vänta tills reklamen har börjat, sedan följer en kille med oss in och kollar så att det finns två lediga platser (de vi har bokat) och då får vi gå och sätta oss på dessa platser. Det blev lite svettigt med vi fick ju se filmen!

När vi väl kommit in i salongen blev det ju lite besvärligt. Tränga sig in i mitten när alla har sätt sig till rätta och dessutom hålla stor popcornbunke och läsk i handen, det blir svårt. Så jag försöker liksom fälla ner stolen med rumpan men det ger inget vidare resultat och min syster ser frågande på mig och undrar vad jag gör. Jag svarar då "Jag har ju fullt i händerna så jag tänkte liksom slida ner i stolen". SLIDA! Jag sa slida! Innan jag sa det så tänkte jag säga "slajda" alltså från engelskans "slide" men sen tänkte jag att det kan jag ju inte säga, låter ju dötöntigt. Men gud så jag önskar att det var "slajda" som hade kommit hur min mun istället för slida. 

Ja, systeryster skrattade så att hon höll på att kissa på sig och jag log väl också litegrann. Det är ju tur att man kan underhålla människor omkring sig. :) 

Kommentarer
Postat av: Sanna

HAHAHA, det va det roligaste på hela filmen nästan!:P

2009-07-27 @ 08:02:17
Postat av: Malin

Kan precis tänka mig hur det hela gick till!! Helt klockrent gumman!! HAHA!!

Kram!!

2009-07-27 @ 12:49:31
URL: http://loveshinealight.blogg.se/
Postat av: Tobias Thuresson

Hahaha... underbart. Var den bra? Väntar tills dvdn släpps. Jag är Sandra Bullock-fetischist men berätta inte det för nån är du snäll ;-)

2009-07-27 @ 15:21:29
URL: http://toby-t.blogspot.com
Postat av: Jeanette

Herregud! Det var väl bara Sanna som hörde och skulle killen i stolen bredvid/bakom/framför dig hört så var det väl ingen du måste träffa igen??

2009-07-27 @ 18:06:33
Postat av: Ammi

Ha, ha, Jessica du är för rolig! Men Sanna är inte så dålig heller, personalen fick väl också en rolig kväll.

Kram

2009-07-27 @ 20:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0