Kakel.

Idag har jag och Sambo varit och tittat på kakel.

Vet ni hur mycket kakel det finns??

Det är inte bara att välja färg. NEJ! Man måste välja storlek, matthet, tumlade/inte tumlade, avlånga, fyrkantiga, mönster/inte mönster. Puh!

Dessutom måste man i ett badrum också ha:

-toalettstol
-handfat
-badrumsskåp
-dusch och duschmunstycke
-blandare

Av varje ovanstående sort finns det kanske 162 st olika modeller att välja på. HUA!

Jag blir matt bara jag tänker på alla beslut som måste tas. Jag gillar inte att ta beslut helt enkelt för att jag ofta inte vet vad jag vill. Tycker om när människor väljer åt mig....

Vi får väl se hur detta ska sluta!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Du får kalla in Simon och Thomas så väljer de åt dig!!

2009-07-28 @ 17:30:41
Postat av: Sanna

Haha, nu börjar du låta som en annan som hade problem med att leta kakel. ;) Bara ta ett innan du blir galen!! :P

2009-07-28 @ 20:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0