Cabriolet.

Idag har jag och sambo susat runt i pappas fina cab. Jag kan varmt rekommendera att åka cab när det är stekande sol! Man blir solbränd men inte svettig (iaf inte så länge man åker i bilen, om man stannar finns dock risk för svettningar pga att AC inte fungerar så bra i en öppen bil).

Jaja, vi var hos lilla farmor på hemmet först. Idag hade hon ont i höften och ville lägga sig ner på sängen, vilken hon naturligtvis fick. Hon sa tack och sen somnade hon och snarkade nöjt. Vi var kvar en stund och pysslade i hennes rum sen sa vi hejdå till snarkande farmoren och åkte vidare till min moster M.

Moster M bor i ett förtjusande litet torp så långt ut på landet du kan komma. Humlor och bin, katter och höns, fiskar i dammen och kossor i hagen, allt finns hos moster M. Där spenderade vi en stund under trädet i skuggan. Landet är underbart!

Sedan fortsatte vi vår färd i cab:en och åkte på slingriga småvägar, större landsvägar och små grusvägar och bara hade det gott och njöt!

NU har jag semester!!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jag konsstaterar: det tog dig EN dag att varva ner!!

2009-07-04 @ 13:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0