Leadsinger i Rockband!

Yep, då har man varit leadsinger i Rockband ikväll... yeeees... Ja, tv-spelet.
Det var inte alls så roligt som jag trodde, konstiga låtar där man måste growla (eller hur det nu stavas?). Vilken normal människa som inte spelar i typ death metal band kan growla?? Jag bara undrar? När jag påpekade att vi kanske kunde välja en låt som jag faktiskt evenuellt hade hört förut (vilket gör att det blir otroligt mycket lättare att sjunga) så blev gitarristen sur och vägrade välja låt. Jag tror bara att han var avundsjuk på min otroligt ogrowliga, spröda, ljuva stämma... eller ngt liknande iaf...minst... typ...

Kommentarer
Postat av: spiderchick

haha growla är inte det lättaste... =)

2009-01-18 @ 13:27:45
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0