LåtsasLeila

Jag fick ett underbart förkläde i julklapp, ett rosa med bruna fållband, ett sånt som underbara Leila har. Sen fick jag en bakbok, som underbara Leila har gjort. Jaha, tänkte jag, här är det bäst att sätta igång och baka. Så det gjorde jag igår. Jag tänkte att jag börjar med något lätt, choolate chip cookies. HA! säger jag bara. De blev inte alls som på bilden i underbara Leilas bok. Mina flöt ut och blev som tunna med vassa kanter, tror att man kan använda dem som vapen faktiskt. Jag ville ha fasta, runda, härligt robusta kakor!! 

Nu hänger förklädet i städskåpet och där kommer det att få hänga tills jag har slickat mina sår och gör ett nytt försök. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0