Hjälp!

Hjälp! Mina byxor har gått sönder, sömmen mitt i grenen sprack!! Hur då, undrar man kanske då och tyvärr är det inget smaskigt alls men jag ska berätta ändå.

Jag var på toa. När jag hade gjort mitt och allt var torrt och rent så skulle jag resa på mig (naturligtvis). Eftersom jag har såna där trekvartsbyxor på mig (btw jättesmart när det är -8 utomhus) så spände jag liksom ut benen så att byxorna skulle sträckas och inte åka ner på det äckliga toagolvet. Ritsch!! AHHH! Då helt plötsligt såg jag det äckliga toagolvet genom mina byxor - shit pomm fritt hur ska det gå resten av dagen? Får helt enkelt sitta ner resten av dagen och åka hem på min kontorsstol... eller nåt..


Kommentarer
Postat av: spiderchick

haha jag brukar också få känna efter i ansiktet om jag har smink haha =)

2009-01-16 @ 11:40:15
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: Lisa

åååh haha, lite komiskt ;) du kommer skratta åt det ikväll!

2009-01-16 @ 15:26:36
URL: http://lisa94.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0