Frustration

Jag beställer en tidningsprenumeration i julklapp till min moster - en fin inredningstidning. Jag får fakturan i veckan. Den är fel, dubbelt så många nummer som jag beställde och alltså dubbelt så mycket pengar. Jag försöker ringa kundtjänst "just nu är det många som ringer, men vänta kvar så hjälper vi dig så snart vi kan. Det är mer är 30 minuters kö." 30 jävla minuter!! Jag har inte tid att sitta och vänta i 30 minuter!!! Går in på hemsidan och prenumerationsärenden. Formulerar ett litet mail, trycker på skicka - Internal server error!!!! WTF!!! Jävla förbannade helvetestidning! Och detta har jag gjort varje dag sedan i måndags..... GAH! Nu är sammanbrottet nära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0