Fan för ångest!

Varför är jag en människa som så lätt får ångest? Nu har jag längtat bort från mitt jobb i flera månader och när jag får ett erbjudande om nytt jobb så får jag panikångest för att lämna mitt nuvarande. Vad ska jag säga till alla? Vem ska ta över mina påbörjade projekt? När ska jag lämna jobbet? Blir det nya jobbet bättre? Va fan är det med mig? GAH!

Usch, känner mig helt vissen och oengagerad. Tror att det är ngt slags försvar mot all turbulens runtomkring.

Måste bara lugna ner mig, andas lite och fundera över allt. Mitt första beslut är att jag efter lunch måste prata med min chef och komma överens om hur vi ska göra med överlämnandet. Det är bra, ett beslut taget.

To be continued, typ.

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

hehe ja de är lite läskiga men jag gillar de ändå :)

2009-01-28 @ 10:48:06
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0