Hello Kitty-mysdress

Idag har min söta lillasyster varit hos mig. Vi har gått på stan och shoppat. Eller rättare sagt - hon har shoppat. Jag tror bestämt att jag har blivit kräsen. Inte ett enda litet smycke köpte jag, ingen liten strumpebyxa, ingen bok, ingen mössa! Mitt kap idag var en svart Hello Kitty-mysdress på HM, där köpte jag även en exklusiv ärtgrön topp för 98 kr... vilken fantastisk shoppingrunda!

Det bästa med dagen (efter att få träffa systeryster) var att jag fick paket!! Det är så roligt med paket! Jag fick en jättefin tröja (få se om jag kan få in en bild på den) och ett par gulliga örhängen samt en varning för kanin-skylt! Min lilla, lilla kanin är nämligen en bestämd kanin som gör precis som hon vill. Hon är min bullterrierkanin! Haha!

Nu blir det tacos och melodifestivalen.. guuud vilket spännande liv jag lever alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0