Brad Pitt och jag (och ev. några till)

-Sleep with me, säger jag till Braddan.
-Abso-fucking-lutly, svarar han.

Han tar tag om min nätta midja och.... eller vänta lite? Har detta hänt eller är det så att Jessans fria fantasier har satt igång? Hm, kanske eftersom jag kan komma på många saker att kalla min midja men nätt är inte något utav dem.

Såg iaf Benjamin Buttons igår, fin film, lite vemodig men vacker (och då menar jag inte vacker pga av Brads medverkan utan vacker på ett djupt sätt). Min vän Ängeln tycker om att prata om djupa saker. Hon undrade vad vi skulle lära oss av filmen, vad man skulle ta med sig? (vardagar befinner hon sig mest i skolans värld, lite info och eventuellt en förklaring till hennes fråga). Jag föreslog (kanske lite plumpt) att budskapet i filmen är att man ska gå till sjöss, fattar väl alla att det var det filmen ville berätta. Dock hörde jag något mummel om att jag skulle försöka vara lite poetisk...(!) Vadå?

Jaa, vacker blir nog ordet i dagens blogg. Brad är vacker (iaf i slutet av filmen), den kvinnliga skådespelerskan (som jag glömt namnet på) var så vacker i vissa scener att jag bara ville lägga mig ner och gråta, dels av hopplöshet för att min midja aldrig kommer att bli så nätt och dels av rent estetiska skäl. Så, ha en vacker dag, gott folk!



Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha, din vän ängeln?? Jag fattar noll, o nog för att du kan va djup meeen... :P

2009-02-26 @ 21:03:28
Postat av: Tobias Thuresson

Cate Blanchett heter hon jueh! Och ja, hon är sjukt vacker men pitt ser ut som en gnagare, haha :-)



Kul att du har en blogg. Den lägger vi på bokmärken. Hoppas allt är bra med dig.

/ T

2009-02-26 @ 22:26:02
URL: http://www.toby-t.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0