Är det skämmigt att bajsa?

Ja, nu sitter jag här på jobbet och funderar på just det. På vår personaltoalett finns det en spray som ska ta bort dålig (alltså bajs) lukt. Men varför egentligen? Okej, bajs luktar inte gott men det är ju likadant för alla. Om det luktar skit på toan så får man ta en annan eller vänta tills lukten försvunnit?

När jag var liten var jag helt säker på att drottning Silvia aldrig bajsade. Hur skulle en drottning kunna göra något så äckligt som att bajsa? MEN då undrar jag, hur kunde jag redan då ha blivit itutad att det är äckligt, skämmigt och allmänt dåligt att bajsa?

Eftersom jag, som ni ser, är bajsskadad så hävdar jag å det bestämdaste att jag bara göra små rosa fluffiga hallonpuffar på toaletten och ingenting annat. När sambo snäll påpekar att det inte luktar hallon så säger jag att det är ju för att du är där nu...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0