Mmm + gah!

Aaaah, har haft en finfin och fullspäckad jul som vanligt. Min och sambos familj är ju underbara men det är en sak som har saknats totalt i år - julkänslan. Inte ens när jag kom hem till mamma och det luktade skinka och julgran slog känslan till. Jag tror att det har varit lite mycket i år och att jag därför inte riktigt har hängt med. Jaja, det var en rolig jul med många skratt, fina paket och god mat.

Jag och sambo hade bestämt att vi skulle åka tillbaka hem på annandagen så att vi skulle hinna mysa och greja lite i huset - HA! Icke sa nicke! Igår fick jag maginfluensa och spenderade mycket tid med herr toalettstol - bläääää! Inte blev det något mysigt inte... Och inte så värst mycket fix blev det heller. Så, så gick det med det. Nu hoppas jag att jag får behålla mina små kex som jag har knaprat i mig och kanske t.o.m kan äta något ikväll...
Nu är sambo i storstan och handlar en stor TV som jag är anti. Eventuellt skulle han också köpa en (ett?) x.box och något mer konstig teknisk grunka - me not like... men men så är det. Jag har sagt till honom att om han kommer hem en dag och hela köket är målat i rosa så kan han inte säga ett dyft! ;)
Nu ska jag titta på TV (en liten men bra) och försöka att inte kräkas...Jippie...

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hoppas du inte kräktes mer!!! Säg till sambo att man inte byter TV för bytandets skull, man byter TV för att den gått sönder!

2009-12-29 @ 06:37:37
Postat av: Patricia

vad fick du för kul i julklapp då?

2009-12-29 @ 07:01:57
URL: http://superninja.blogg.se/
Postat av: Malin

Åh stackars dig gumman:( jag lider med dig!! hoppas du blir frisk snart!! tack för det söta julkortet!!!

stor kram!

2009-12-29 @ 09:18:05
URL: http://loveshinealight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0