Puh.

Igår var en händelserik dag. Efter en rolig och ganska fullspäckad dag på jobbet så mötte jag min söta Sambo på stan. Vi gick och flanerade i solen och hux flux hade Sambo köpt två par skor. Inte så bra med tanke på att vi skulle gå på bio sen. Till hans försvar ska jag dock säga att han inte visste om det, jag hade bara sagt att vi skulle på en hemlig aktivitet. :)

Vi åt iaf god mat på restaurang först och sedan begav vi oss till bion för att se "Linje 123 kapad". Sambo blev väldans glad när han förstod vilken film vi skulle se, han hade väl tänkt att det skulle bli något romantiskt tjafs men icke! Ja, vad ska man säga om filmen då? Jo, det enda positiva jag kan säga om den var att Denzel Washington var superb som alltid. Men det är nog också det enda positiva jag kan klämma fram!

Jaja, jag hade en trevlig fredagskväll iaf och snart ska jag åka till Storstan och få mitt hår slingat av lilla systeryster! Jippie!

 

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ibland får man offra sig i biosalongen för att männen ska bli glada, men då kan man också få tillbaka någon annan gång!

2009-08-15 @ 16:48:43
Postat av: Sambo

Du är världens bästaste min lilla Himlagris! Jag hade en toppenkväll... Kjam på dig!

2009-08-15 @ 23:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0