Mammas bästa argument.

I helgen har jag varit hos päronen. Vi har grejat ihop köksskåp från IKEA och gjort massa andra fysiskt jobbiga saker. Mamma har dragit fram alla mina lådor från vinden, där hon har sparat typ allt. Ja, okej inte allt men massor av saker. Det var meningen att jag skulle rensa dessa lådor med det är svårt när man har en hamstermamma.... För att ni ska förstå så ska jag här nedan återge dialogen mellan mig och min mamma när jag rensar gamla porslinsfigurer.

Himlagrisen: Den här slänger jag!
Mamma: Va? Men den är ju jättesöt!
Himlagrisen: Ja, men jag vill inte ha den!
Mamma: MEN! Det är ju en KANIN!
Himlagrisen: No, shit? (sa jag inte) Ja, jag ser att det är en kanin men jag vill inte ha den.
Mamma (bestämt): Nähä, men då får den stå här! (varpå hon ställer den i bokhyllan i mitt gamla rum).

Ja, ni förstår ju hur svårt det är att slänga saker med såna argument!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, men du tycker ju itne att det faktum att en sak är leopardmönstrad är ett skäl gott nog för att f¨köpa den heller! ;)

2009-08-23 @ 14:25:04
Postat av: Malin

jag tycker om din mamma;) kommer nog bli likadan själv;)

2009-08-23 @ 18:53:08
URL: http://loveshinealight.blogg.se/
Postat av: Ammi

Men visst var den JÄTTE söt?

Kram

2009-08-23 @ 19:13:05
Postat av: Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins

Tittar in på din blogg och önskar dig en fortsatt trevlig tisdagskväll! :D

2009-08-25 @ 18:38:21
URL: http://perspektiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0