Familjehelg med stjärnvinst.

Ja, igår var vi ju och rockade loss till Ulf Lundell hela min familjen samt min utböling till Sambo.

Vi hade med oss pick-nick som vi åt i Trädgården innan konserten och sen sjöng vi och rockade tillsammans i några timmar.

Efter en god natts sömn var vi på´t igen. Kl. 10.00 var Sambo och jag i Göteborg och mötte upp nästan alla resterande familjemedlemmar för att åka Paddan. Ja, Paddan är en riktigt turistfälla och alldeles för dyr men det var faktiskt riktigt trevligt. Eftersom solen lyste från klarblå himmel idag var det skönt med lite svalkande brisar och stänk från vattent. En perfekt aktivitet för en varm dag.

Efter paddan begav vi oss till Liseberg. Där mötte vi upp den saknade familjemedlemmen med ytterligare en utböling, D. På Liseberg åt vi glass, förlorade pengar på alla möjliga hjul, åt mat och.... tja....

SEN VANN JAG EN STJÄRNVINST!!!!!

Jag tror inte att ni förstår hur stort detta är. Jag har aldrig haft tur. När vi var små och var på djurpark fick vi tre döttrar varsin lott. Storasyster vann och lillasyster vann men inte jag. Då blev jag ledsen och mamma och pappa fick köpa lotter tills jag också vann (jag förstörde säkert hela semesterkassan). Så ni förstår ju själva hur glad jag blev!! Jag hade spelat på Hus & Hem-hjulet, vilket jag nästan aldrig spelar på men idag gjorde jag det för att det fanns så fina bord där. Så naturligtvis valde jag ett bord att släpa runt på :)

Ja, det har hittills varit en mycket, mycket lyckad helg. Jag är så glad att jag har en sån underbar familj där jag alltid känner mig uppskattad och älskad och dessutom verkligen har roligt tillsammans med dem. Det är mer än vad man kan bergära och jag är så tacksam för att de finns i mitt liv.

Nu ska jag försöka skruva ihop mitt fina bord :=)

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha, hoppas ni får ihop det o att inga skruvar fattas! ;) Älskar dig systra mi! Puss

2009-08-08 @ 16:51:22
Postat av: Sambo

Stort grattis gumman! Det var en härlig dag som inte kunde sluta bättre än att du lyckades vinna stjärnvinsten!!

2009-08-08 @ 17:44:01
Postat av: Malin

Åhh grattis!!! vet precis hur det är!!!

Lyckan ost!!

Kram!

2009-08-08 @ 20:27:12
URL: http://loveshinealight.blogg.se/
Postat av: Kicki

Vad härligt att fler än jag lyckas kamma hem dem där stjärnvinsterna ;P - grattis!

2009-08-09 @ 09:38:15
URL: http://charmcama.blogg.se/
Postat av: Ammi

Ja , vi är ju också tacksamma för denna vinst, nu behövde vi inte äventyra vår semesterkassa hihi.

Det var verkligen du som stod i tur att få stjärnvinst, kommer att passa bra i huset. kram

2009-08-09 @ 09:47:16
Postat av: Anette

GRATTIS!

2009-08-09 @ 21:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0