Eksjö stadsfest nr 2 + Revansch

Jodå, även dag nr 2 av Eksjö Stadsfest var rolig. Inte lika bra band som på fredagen men bra stämmning och mycket liv och rörelse. Åt btw min första langos ever, det var rätt gott. :)

E.M.D - hjälp! Ja, det är det jag kan klämma fram. Shit vilka pojkar! Visst är de söta att titta på (ett tag) men några vassa sångare, det är de inte!!

_________________________________________________________________________

Angående den där revanschen så handlar det om hästarna. Igår var första gången denna terminen som jag åkte från ridhuset och var glad och nöjd. Lilla (ha!) Nisse skötte sig så bra, han försökte inte ens bita mig en enda gång. Han galopperade när jag ville, han stannade (nästan alltid) när jag ville, har gjorde en större volt när jag tryckte ut honom. Helt plötsligt insåg jag att jag faktiskt kan rida. De föregående gångerna har jag liksom blivit övertygad om att jag inte har lärt mig ngt alls men nu fick jag lite självförtroende tillbaks. Kan ju behövas efter att nästan ha åkt av, åkt av, nästan ha åkt av.

Det finns ytterligare en anledning till att jag var lite glad. Vår elaka ridlärare ska inte vara ridlärare längre!!!!!!!! Vi ska få en ung tjej som jag hoppas, hoppas, hoppas är så mycket bättre än häxan. Iofs är ju frågan om man kan vara sämre! :)

Nä, nu ska jag duscha, åka handla och sen - massage...mmm....

Kommentarer
Postat av: Sanna

va roligt för din pums!! :) O imorn se vi, wiiee!! puss

2009-08-31 @ 20:30:05
URL: http://minxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0