Eksjö Stadsfest is the shit!

Puh, nu har jag klarat av den första dagen på Eksjö Stadsfest, vilket drag det är. Jag har kommit fram till en del saker under gårdagen:

1) Jag gillar fortfarande Petter. Han var högaktuell tidigare i mitt liv men med åren har populariteten dalat och jag trodde kanske att min Petter-era var över, men jag tror minsanna att jag får tänka om.

2) Alcazar är roliga. Deras låtar är blaha,blaha men när de uppträder tillförs dans och färg = roligt

3) Backyard babies är aningen överskattade. Visst är låtar som Star war, Brand new hate och Minus celsius riktigt bra, men resten då?

Tja, det var väl det jag hade att meddela för tillfället. Snart blir det grillning, fest och mer fest. Ikväll är det Pauline, Promoe och EMD som är "stjärnorna". De två förstnämnda ska bli kul att se men frågan är hur länge jag står ut med EMD´s falska toner. Kanske kan hoppas på playback och lite bra dans istället :)

Kul ska det bli iaf!




Kommentarer
Postat av: Malin

Jag nästan ångar att jag inte ställde upp som funktionär det här året:(

det är mycket bättre artister i år å då hade man ju fått gratis inträde..men jag har ju aldrig varit ngn festpingla precis;)

Kul att du hade roligt, hoppas jag får höra mer om detta !!

Förresten hur går det med huset????!!

Kram!!

2009-08-30 @ 16:39:50
URL: http://loveshinealight.blogg.se/
Postat av: ellinor

nice :P min klasskompis var där då tror jag xd

2009-08-30 @ 17:03:29
URL: http://ellinorericsson.blogg.se/
Postat av: millie

frågestund i min blogg. fråga vad du vill! :)

2009-08-30 @ 17:30:26
URL: http://ttypmillie.blogg.se/
Postat av: Anette

Det var så kul att få ha Er i Eksjö i helgen. Ännu roligare att höra att Ni dessutom hade kul och trivdes. Blåsor på fötterna söndag morgon?

2009-08-31 @ 21:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0