Eh...

Ja, jag vet inte vad jag ska ha för rubrik för min första arbetsdag har varit så konstig.

Jag har väldigt lite att göra. På "mitt" våningsplan har det bara varit jag och två till och de verkar inte så himla intresserade av att lära känna mig, inte heller av att lära mig saker. Så jag har försökt hitta på saker själv.... jättelätt på ett helt nytt jobb!

Nästa vecka kommer alla de andra och min chef tillbaka så jag hoppas att det blir bättre då men jag undrar ändå - Vad ska jag göra hela veckan???

Kommentarer
Postat av: Sanna

Inventera kroppsdelar? (Aka, räkna tår o så) Kanske öva på en cool autograf? plocka bort dammkorn mellan tangenterna på tangentbordet..? :P

2009-08-03 @ 20:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0