Tjurig barnrumpa.

Ja, igår var jag en bortskämd tjurig barnrumpa. Det finns faktiskt folk som får lämna sina jobb så jag ska vara glad att jag blir erbjuden ett.

Jag måste dock säga att jag fortfarande tycker att det känns jobbigt och det är inget jag ser fram emot men jag kommer att göra ett lika bra jobb som jag brukar. Punkt och slut.

Idag har jag varit ledig. Jag har tvättat, rensat garderoben och packat. Imån åker jag och sambo till Stockholm. Vi ska ha en myspys helg och bara gå på stan i solen, äta glass, åka båt och gå på Gröna lund. Ska bli underbart!

Så om ni saknar mig så är jag i Stockholm!

Ajöken!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ha det så bra i sthlm!!!

2009-04-30 @ 17:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0