En vecka

Idag är det en vecka sedan min lilla ninis fick åka till kaninhimlen. Jag känner ett slags lugn nu, jag är ledsen över att inte ha henne hos mig men har samtidigt insett att vårt beslut var det bästa för henne. Nu har vi packat ner alla hennes tillhörigheter, mat, godis, bur, filtar, sorgligt som tusan men det måste göras. Eller nu ljög jag faktiskt. Hennes lila favoritfilt har jag inte kunnat stoppa ner i ngn påse. Den ligger på en köksstol som en påminnelse från kaninen och det känns bra på något sätt.

Förhoppningsvis kommer mina bloggar att bli aningens ljusare veckan som kommer men jag lovar inget.





Kommer aldrig att glömma dig, Lilla Gråsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0